Informacje o pracy Zarządu
W OKRESIE OD 1 PAŹDZIERNIKA DO 31 GRUDNIA 2018R
- Wykonano instalację drenażową - w sektorze VII.
- Przeprowadzono prace remontowe w hydroforni: malowanie zbiorników hydroforowych, orurowania, podestu betonowego i rozdzielnicy elektrycznej; wykonano uziemienie zbiorników oraz wykonano ochronne pomiary elektryczne.
- Zabezpieczono, znajdujący się w magazynie, rezerwowy agregat pompowy do studni głębinowej przed uszkodzeniem z powodu niskich temperatur mogących wystąpić w okresie zimowym.
- Utwardzone zostały destruktem asfaltowym dwa nieprzejezdne odcinki ul. Franciszka - dojazd do I i II sektora.
- Przystąpiono do II etapu zagospodarowania działki nr 76 - w sektorze I : transport 150 ton uzyskanego nieodpłatnie z Urzędu Miasta destruktu asfaltowego w celu utwardzenia terenu pod parking.
- Zlecono usługę geodezyjną w zakresie wytyczeniu punktów pod ogrodzenie zewnętrzne w miejscach gdzie występuje brak ogrodzenia, lub zachodzi konieczność jego przesunięcia w celu doprowadzenia do zgodności z decyzją Urzędu Miasta określającą prawo do terenu.
- Zlikwidowano parawan śmietnikowy w sektorze II (przy hydroforni).
- Przeprowadzono przegląd teczek działkowców w sektorze I . Dla działkowców nie posiadających dokumentów potwierdzających prawo do użytkowania działki oraz członkostwo w PZD podjęte zostały stosowne uchwały oraz umowy.
- Wprowadzane są dane do elektronicznego rejestru DG CS PZD (program komputerowy dla potrzeb Zarządów ROD).
- Prowadzono przygotowania dokumentów niezbędnych przed przystąpieniem do budowy sieci wodociągowej i elektroenergetycznej.
- W 2018r Zarząd podjął łącznie 195 uchwał, w tym w okresie od października do grudnia – 42.
W OKRESIE OD 1 SIERPNIA DO 30 WRZEŚNIA 2018R
- Wykonano utwardzenia podjazdów do istniejących parawanów śmietnikowych – w sektorach III , V oraz VII.
- Przeprowadzono I etap budowy parkingu w sektorze I poprzez oczyszczenie i niwelację teren oraz malowanie siatki ogrodzeniowej. Przygotowano i złożono w Urzędzie Miasta wystąpienie o przekazanie odpowiedniej ilości destruktu asfaltowego do utwardzenia terenu parkingu w sektorze I – jest to II etap prac.
- Opracowano plan organizacji ruchu na terenie ogrodu.
- Przeprowadzono demontaż istniejących tablic informacyjnych i znaków drogowych, oraz przystąpiono do montażu nowych.
- Prowadzono przegląd i porządkowanie dokumentów archiwalnych w biurze.
- Prowadzono windykację zadłużeń.
- Wprowadzane są dane do elektronicznego rejestru DG CS PZD.
- Wysłano wezwania do działkowców użytkujących działki niezgodnie z regulaminem ROD – dotyczy samowolnego naruszenia infrastruktury ogrodu (wykonania indywidualnych furtek), działek zaniedbanych i nieużytkowanych, oraz posiadających wysokie nasadzenia.
- Zorganizowano dnia 15 września Dzień Działkowca.
- Przeprowadzono remont i wyposażenie wiaty przy Domu Działkowca.
- Prowadzono przygotowania dokumentów niezbędnych przed przystąpieniem do budowy sieci wodociągowej i elektroenergetycznej.
- Sporządzono szczegółowy spis wyposażenia magazynu podręcznego i założono, na bieżąco aktualizowaną, kartotekę wyposażenia.
W OKRESIE OD 1 MAJA DO 31 LIPCA 2018R
- Prowadzono przygotowania w sprawie realizacji zadań remontowo – inwestycyjnych planowanych na 2018r. – drenaż w sektorze VII, budowa parkingu i parawanu śmietnikowego w sektorze I, malowanie i prace remontowe w hydroforni.
- Po długich staraniach Zarządu, doczekaliśmy się utwardzenia przez Miasto ul. Agnieszki oraz ul. Regatowej.
- Przeprowadzono dalszą modernizację Domu Działkowca – wstawiono okno podawcze w ścianie zewnętrznej pomieszczenia kasy.
- Przeprowadzane są kontrole działek zaniedbanych i użytkowanych niezgodnie z Regulaminem.
- Podjęto łącznie 76 uchwał w sprawach bieżących ogrodu (łącznie od początku roku 97).
- Przeprowadzono 23 procedury rezygnacji z użytkowania działek i przyjęcia nowych użytkowników działek.
W OKRESIE OD 1 STYCZNIA DO 30 KWIETNIA 2018R
- Przeprowadzono analizę kosztów funkcjonowania ogrodu w 2017r.
- Przygotowano sprawozdania merytoryczne i finansowe z działalności Zarządu w 2017r.
- Przygotowano plan pracy na 2018r.
- Przeprowadzono analizę możliwości realizacji zadań remontowo – inwestycyjnych w 2018r.
- Wykonano prace remontowe hydroforni (wymiana pompy w studni głębinowej)
- Wykonano zewnętrzną instalacje elektryczną na terenie Domu Działkowca – w celu oświetlenia zewnętrznego terenu i doprowadzenia energii elektrycznej do magazynów.
- Przygotowano wszelkie niezbędne dokumenty dla przeprowadzenia Walnego Zebrania Sprawozdawczego (zawiadomienia, listy obecności, sprawozdania, uchwały, wnioski).
- Podjęto łącznie 32 uchwały w sprawach bieżących ogrodu.
W OKRESIE OD 1 PAŹDZIERNIKA DO 31 GRUDNIA 2017R
- Przygotowano decyzje dla wszystkich użytkowników działek w R.O.D. "Puszcza" w sprawie aktualizacji powierzchni zajmowanej przez poszczególne ogrody działkowe.
- Dokonano we wszystkich sektorach od I - VII całościowego przeglądu ogrodu.
- Opracowano raport o stanie ogrodu celem wdrożenia jego wniosków w 2018r.
- Przeprowadzono na terenie ogrodu odczyty wskazań wodomierzy za 2017r
- Prowadzono przygotowania organizacyjne oraz sprzętowe w celu komputeryzacji prac biurowych oraz finansowo - księgowych.
- Podpisano umowy z MPO, firmą ubezpieczeniową i telekomunikacyjną.
- Opracowano historię ogrodu.
- Podjęto łącznie 14 uchwał w sprawach bieżących ogrodu.
W OKRESIE OD 1 LIPCA DO 30 WRZEŚNIA 2017R
- Po długotrwałych staraniach Zarządu dnia 9. sierpnia 2017r. otrzymaliśmy decyzję Prezydenta Miasta Szczecin, stwierdzającą nabycie tytułu prawnego do zajmowanego przez ROD "Puszcza" terenu.
- Wydział Gospodarki Komunalnej i Ochrony Środowiska potwierdził informację, o przyjęciu do budżetu miasta Szczecin na rok 2018, zadania polegającego na utwardzeniu ulic Agnieszki i Regatowej.
- Zrealizowane zostały zadania remontowo – inwestycyjnych jak :
- modernizacja Domu Działkowca
- ustawiony został na terenie Domu Działkowca kontener (do adaptacji na magazyn)
- wymieniona została główna brama wjazdowa i furtka od strony ul. Chłopskiej
- wymienione zostały we wszystkich bramach wjazdowych kłódki oraz przeprowadzono weryfikację osób uprawnionych do wjazdu na teren ogrodu.
- Wykonana została nowa zewnętrzna instalacja drenażowa w sektorze VI dla podtapianych działek.
- Opracowany został Plan zagospodarowania ogrodu dla ROD "Puszcza"
- Dnia 2. września 2017r. zorganizowano obchody Dnia Działkowca
W OKRESIE OD 1 MAJA DO 30 CZERWCA 2017R
ZARZĄD RODZINNEGO OGRODU DZIAŁKOWEGO "PUSZCZA" INFORMUJE O WYKONANIU NASTĘPUJĄCYCH PRAC:
- ODBIÓR OD WYKONAWCY PRACY GEODEZYJNEJ - MAPY DO CELÓW PRAWNYCH (W CELU UZYSKANIA DECYZJI NA UŻYTKOWANIE OGRODU)
- ZŁOŻENIE DO URZĘDU MIASTA SZCZECIN WNIOSKU O ZMIANĘ DO STUDIUM UWARUNKOWAŃ I KIERUNKÓW ZAGOSPODAROWANIA PRZESTRZENNEGO M. SZCZECIN - DOTYCZY ZMIANY PRZEZNACZENIA CZĘŚCI OGRODU (Z CMENTARZA KOMUNALNEGO NA OGRÓD)
- POWOŁANIE KOMISJI PROBLEMOWEJ - DO SPRAW ELEKTRYFIKACJI OGRODU
- UCHWALENIE REGULAMINU ZBIERANIA ODPADÓW Z TERENU OGRODU
- UCHWALENIE REGULAMINU WJAZDU SAMOCHODÓW NA TEREN OGRODU
- AKTUALIZACJA ZEZWOLEŃ NA WJAZD NA TEREN OGRODU, W ZWIĄZKU Z WYMIANA KŁÓDEK BRAM WJAZDOWYCH
- OPRACOWANIE WYTYCZNYCH DO PRZEGLĄDU OGRODU
- OPRACOWANIE PLANÓW SYTUACYJNYCH SEKTORÓW I - VII 9) PRZYSTĄPIENIE DO ZADAŃ REMONTOWO - INWESTYCYJNYCH
W OKRESIE OD 1. STYCZNIA 2017r DO 30. KWIETNIA 2017r
Prezydium Okręgowego Zarządu PZD Uchwałą Nr 3/2017 z dnia 10. stycznia 2017r. powołało Zarząd Komisaryczny w ROD "Puszcza" o składzie: p. Emilia Aftewicz, p. Grażyna Ryba, p. Jan Sozonowicz. W wyniku kooptacji do Zarządu przyjęto p. Agnieszkę Kurczyńską i p. Mirosława Garbaciak.
Zakres wykonanych prac przez Zarząd Komisaryczny w 2017r.
- Dokończenie remontu hydroforni wraz z uzyskaniem świadectwa Dozoru Technicznego
- Nieodpłatne pozyskanie na potrzeby ogrodu: kontenera 3m x 6m, 300m siatki ogrodzeniowej, bramy wjazdowej i huśtawek na plac zabaw dla dzieci,
- Złożono wniosek do Urzędu Miasta Szczecin o ujęcie w budżecie na 2017r zadania polegającego na budowie ulic : Agnieszki, Regatowej i Teligi
- Prowadzono uzgodnienia z Urzędem Miasta w/s decyzji o nabycie prawa użytkowania gruntu
- Przygotowano projekty uchwał, plan pracy, preliminarze i sprawozdania na Walne Zebranie 2017r
- Prowadzono na bieżąco dyżury w biurze ROD
W OKRESIE OD 1 PAŹDZIERNIKA DO 31 GRUDNIA 2016R
Zarząd Rodzinnego Ogrodu Działkowego „PUSZCZA” informuje o wykonaniu następujących prac:
- przygotowanie projektu regulaminu korzystania z wody
- przygotowanie projektu regulaminu wjazdu na teren ogrodu
- podpisanie umowy na 2017r. z MPO oraz firmą ubezpieczeniową
- odbiór projektu budowlanego nowego wodociągu, wraz z kosztorysem
- uzyskanie brakującej, niezbędnej dla UDT, dokumentacji technicznej zbiorników hydroforowych
- uzyskanie od ENEA Szczecin warunków technicznych zwiększenie mocy przyłączeniowej – niezbędnych do wykonania projektu sieci elektrycznej dla ROD „Puszcza”
- powołanie komisji inwentaryzacyjnej i dokonanie niezbędnych inwentaryzacji majątku ROD „Puszcza”
- powołanie komisji mediacyjnej
- zakup map planu zagospodarowania Kijewko
- złożenie, za pośrednictwem ZO PZD Szczecin, wniosku do prezydenta miasta szczecin o zmianę zapisów w miejscowych planach zagospodarowania przestrzennego Kijewko i Kijewko – Świętochowskiego
W OKRESIE OD 1 SIERPNIA DO 30 WRZEŚNIA 2016R
Zarząd Rodzinnego Ogrodu Działkowego „PUSZCZA” informuje o wykonaniu następujących prac:
- Przegląd działek
- Zorganizowanie dnia działkowca - w dniu 27 sierpnia 2016r
- Powołanie Komitetu budowy sieci elektrycznej w ROD "Puszcza" – w dniu 28 sierpnia 2016r
- Przygotowanie i zgłoszenie wniosku do Szczecińskiego Budżetu Obywatelskiego 2017, dla zadania „Budowa dróg dojazdowych do ROD „Puszcza” - ul. Agnieszki, Regatowa, Teligi
- Przyjęcie założeń do projektu sieci wodociągowej
- Podpisanie umowy z projektantem na wykonanie projektu budowlanego sieci wodociągowej - do 30 listopada 2016r
- Zgłoszenie wniosku o tzw. małą dotację do urzędu miasta z przeznaczeniem na siatkę ogrodzeniową
- Podjęcie łącznie 41 uchwał w sprawach bieżących dotyczących funkcjonowania ogrodu